Undervisningsdag 1 - opsamling

Hvad er gået godt?

Dejligt at komme i gang! Arbejdsgruppen er samlet og samarbejdet begyndt. Som altid er det spændende at høre andre underviseres tanker og udfordringer. 

Hvad har været en udfordring?

Det udfordrende er som altid for mig at give mig tid til at fordybe mig i det tekniske - fx hvordan bloggen fungerer. For at jeg skal have lyst til at arbejde med den fremover, skal jeg bruge en del energi på at få den til at fungere og se ud som jeg gerne vil have den.

Særligt fokus til næste gang

Det er vigtigt at få formuleret et praktikum så præcist som muligt, så jeg kan tænke teorier og væktøjer ind i selve opgaven undervejs. Digitale teknologier har så mange aspekter, at det bliver vigtigt for mig at holde fokus på det praktikum, jeg har valgt undervejs.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog